Servicii Email Marketing

Campania de email marketing consta in crearea si expedierea de mesaje pe email sub forma de newsletter catre o baza de date de clienti sau potentiali clienti.

Newsletterele pot fi personalizate in functie de client, serviciile oferite, ofertele sau materialele promotionale sau invitatii.

  • Costuri mici. Nu trebuie sa platesti pentru fiecare click (cum faci la AdWords). Emailul este canalul tau, proprietatea ta, si poti comunica cu audienta ta cand vrei si cat vrei.
  • Rata de conversie mare. Intrucat trimiti unei audiente care te cunoaste si careia ii esti familiar, este mai usor sa ii convingi sa cumpere.
  • Masurabilitate buna. Poti vedea dupa fiecare trimitere cate persoane ti-au primit si deschis emailul, si cati dintre ei au dat click pe linkuri din email.
  • Adresare personalizata. Poti personaliza emailurile cu numele destinatarilor si cu continut care e specific zonei lor geografice.
  • Segmentare. Te poti adresa diverselor categorii cu mesaje, produse, servicii si oferte specifice fiecarui grup, la care sunt sensibili sau care sunt potrivite cu etapa in care ei se afla in procesul de cumparare.
  • Avand in vedere ca 91% dintre consumatori isi verifica emailul zilnic, iar 73% dintre consumatori prefera sa aiba contact cu branduri prin email.
  • Facut cum trebuie, email marketingul poate fi unul dintre cele mai profitabile canale, cu cea mai mare rata de conversie.
  •  NU trimiterea de emailuri nesolicitate catre persoane cu care nu ai mai avut de-a face.